مقررات و قوانین مدرسه های کانادا
نوشته شده توسط : mgh


مقررات و قوانین مدرسه های کانادا
هر فرهنگی نسبت به خلق و انضباط در دور و بر مکتب بینش خاص خویش را داراست و مفاهیم درست و ناخوشایند در مکتب برای آن فرهنگ و تمدن ممکن میباشد متعدد باشد. برای علم آموزی در مدرسه ها کانادا، فرزند شما می بایست به تیم‌ای از شرایطی که انتظار می‌رود همگی علم‌آموزان، سوای اعتنا به شالوده و سن، مهاجرت به قبرس شمالی  آن‌ها را رعایت نمایند، پایبند باشد.

در‌صورتی‌که فرزندان شما این قانون ها را رعایت نکنند، آن‌ها می بایست درانتظار مجازات باشند و در‌صورتی‌که که به اختلال همیشگی تبدیل خواهد شد، مکتب با شما تماس خواهد گرفت. تکراری شدن نقض مقررات مکتب ممکن میباشد سبب به محرومیت موقت، تعلیق و حتی اخراج خواهد شد. براین اساس خوب میباشد راجع‌به ضوابط و قوانین مدرسه های در کانادا با فرزندتان سخن نمایید.

طلاق جنسیتی در کلاس‌های کانادا نیست و پسران و دختران در کلاس‌های یکسان درس می خوانند. همینطور در کانادا، معلمان عمدتا دارنده تحصیلات دانشگاهی می‌باشند و به علم‌آموزان درس میدهند. هر استان و قلمرو در کانادا، برای هر شالوده تحصیلی، یک نرم افزار درسی تعریف‌و‌تمجید نموده است که مشمول دروس و مهارت‌هایی میباشد که علم‌آموزان می بایست در هر سال تحصیلی بیاموزند.

خط‌متد‌های مدرسه ها کانادا
سیاست‌های مکتب برای بهبود چگونگی نظام آموزشی و ساخت‌و‌ساز یک اطراف آموزشی مطلوب و مفید برای علم‌آموزان، اعضای هیئت مدیره و فریم مکتب ساخت و ساز گردیده‌اند. در تحت بعضی از سیاست‌ها در مدرسه های کانادایی نام برده میباشد:

سیاست مدرسه های ایمن و مراقبتی
مقصود از این سیاست ارائه یک دور و بر شغل و یادگیری امن و تندرست برای علم‌آموزان و اعضای قاب مکتب، مثلا معلمان، پرسنل و مدیران مکتب میباشد. این سیاست همینطور به مراد جانبداری از تندرست کم عقل و جسمی علم‌آموزان و رعایت حقوق و دستمزد آن ها، جاری ساختن می شود. این سیاست تحت عنوان یک راهنمای رفتاری، به اشخاص مکتب در ارتباط با رفتارشان با یکدیگر امداد می‌نماید و از آنها می خواهد که با احترام به تفاوت‌ها و قیمت هر شخص، با همدیگر اخلاق نمایند.

همینطور این خط‌روال، مشمول ضابطه \"سوای لمس\" میباشد، بدین مفهوم که در صورتی یک علم‌آموز با علم‌آموز دیگری تماس جسمی و فیزیکی نداشته باشد، نمی‌اقتدار از قصد آن علم‌آموز برای تماس جسمی با علم‌آموز دیگر سوءاستفاده کرد. این سیاست بی‌توجهی بی نقص نسبت به هرگونه خلق و خوی نامناسب، خشونت، انذار، تبعیض و سوء‌استعمال به هر شکلی از علم‌آموزان و اعضای هیئت مدیره و فریم مکتب را ممنوع می‌نماید و در قبال آن ها تحمل نخواهد کرد.

سیاست حضور و غیاب
حضور منظم در کلاس‌ها برای نگهداری زمان یادگیری علم‌آموزان و برآورده کردن نیازهای تحلیل ضروری میباشد. این سیاست از پدر و مادر و سرپرستان می خواهد که در شکل عدم حضور فرزندانشان در کلاس‌ها یا این که نیاز به شکاف مکتب در زمان روز، با مکتب تماس بگیرند یا این که یک طومار برای آنها بفرستند و انگیزه را توضیح دهند.

به‌طور کلی، این سیاست برای محافظت حضور منظم علم‌آموزان در کلاس‌ها و ضمانت مجال یادگیری استوار، انجام می شود.

منش‌های انضباطی
عکس العمل با تخلفات علم‌آموزان به شدت و فراوانی آنان بستگی دارااست. برای رفع تخلفات، ممکن میباشد اقدامات اصلاحی صورت بپذیرد که مشتمل بر هشدارها، تعلیق در کلاس، تماس با پدر و مادر، اجرا شغل های مازاد، گفتگو‌ها، تعلیق از کار‌های فراکلاسی یا این که تعلیق از مکتب باشد.

در کانادا، معلمان مجاز به به کارگیری از تنبیه جسمانی برای خردسالان نیستند.

 

سیاست‌های فرادرسی
کار‌های فوق اپلیکیشن، شغل‌های مربوط به مکتب میباشند که در فارغ کلاس درس ایفا می شود. تعدادی مثال از سیاست‌های فوق اپلیکیشن عبارتند از:

هیبت‌های موافقت پدر و مادر می بایست پیش از هر عمل فراکلاسی کامل شدن گردد. عدم امضای هیبت به معنای عدم کمپانی در عمل میباشد.
هزینه‌های مربوطه بایستی پرداخت خواهد شد.
علم‌آموزان بایستی ضوابط همگانی اخلاق و رفتار را رعایت نمایند.
در شرایطی‌که علم‌آموز به جهت نقض مقررات مکتب گزینه تنبیه قرار گرفته و از مکتب اخراج خواهد شد یا این که تعلیق خواهد شد، این تنبیه مشمول کلیه عمل‌های فراکلاسی نیز خواهد بود.
کتاب‌هایی که از کتابخانه مکتب قرض گرفته می‌گردد و همینطور کتاب‌های درسی اخذ گردیده بایستی در حالت مناسبی بازگردانده شوند.
بیشتر مدرسه ها دارنده شرایطی درباره‌ی به کارگیری از موبایل و بقیه دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشند. در بیشتر مدرسه های، به کار گیری از این دستگاه‌ها در حین کلاس ممنوع میباشد و در بعضا از مدرسه ها، علم‌آموزان مجاز به استعمال از این دستگاه‌ها در همه محدوده مکتب نیستند.
علم‌آموزان اذن ندارند هیچ سیرتکامل ماده غیر رسمی (الکل و مواد مخدر) را در محدوده مکتب یا این که در رویدادهایی که به وسیله مکتب برگزار می شود، در چنگ داشته باشند، به فروش برسانند یا این که ذیل تأثیر آن باشند. همینطور، در محدوده مکتب، سیگار کشیدن ممنوع میباشد.
برای باور از ایمنی علم‌آموزان، آنها می بایست به راننده اتوبوس احترام بگذارند و به دستورها و موعظه‌های وی اعتنا نمایند. هر سیرتکامل سرپیچی رفتاری در اتوبوس به مقامات مکتب گزارش داده گردد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: